Naam:
Foto’s:
4932
Video’s:

Over mij

theborderliner.reislogger.nl/februari-2018-westenschouwen/16-februari-2018.290558Wij, Rudy (° 1962, brandweerman/duiker/ambulancier bij brandweer Bornem), Kaatje (°1962, Beeldend kunstenaar Keramikaatje), Lu Kai (°2012) en Zorah (°2015) de Border Collies zagen een lang gekoesterde droom in vervulling gaan…. In 2013 huurden we voor het eerst een mobilhome en trokken ermee voor 3 weken naar Kroatië. Het was al lang een droom om zo te reizen maar zou het werkelijk zo mooi zijn als we dachten? Meer dan dan dat! Enkele maanden later, na uren lang watertanden bij verschillende tweedehandsmotorhomes vonden we er ééntje die helemaal aan onze behoeften voldeed.

img_14341img_09941-e1397667730150IMG_5794thumb_IMG_2038_1024-2

Intussen hebben we al Portugal, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Nederland, Kroatië, Slovenië, Bosnië en Herzegovina, Spanje en natuurlijk ook ons eigen Belgenlandje doorkruist. We hopen nog heel wat mooie plaatsen te ontdekken en willen jullie graag laten meegenieten van onze korte en lange reizen. Veel plezier!

img_1397

Over mijn reis

The beast!

Dit is hem, onze Fiat Ducato Roller Team. Hij kreeg de naam “The Border Liner”. Border, omwille van onze onafscheidelijke Border Collie die ALTIJD mee gaat. “Liner” omwille van onze liefde voor de zee en de bijbehorende mooie horizonlijnen en de grenslijnen die we nog willen overschrijden.

img_1507

Intussen staat nr 2 al voor de deur. De Elnagh King voldeed nog meer aan onze wensen. Grotere garage, groter bed en een elektrisch zakbed.

IMG_5853

Onze reisverslagen:

- juni 2014: Portugal (Algarve)

-September 2014: Frankrijk

-Juni 2015: Frankrijk

- Juli/augustus 2015: Frankrijk/Spanje

-September 2015: Frankrijk

-Maart 2016: Frankrijk

-Juni 2016: Slovenië, Kroatië, Bosnië en Herzegovina

-September 2016: Duitsland (Zwarte Woud)

-Juni 2017: Portugal

-september/oktober 2017: Frankrijk

-juni/juli 2018: Portugal

September 2018: Duitsland Eifel/Zwarte woud

Weekendjes en korte tripjes:

-Maart 2014: Tripje Rijn/Lahn (Duitsland)

-Augustus 2014: weekend Equihen-Plage (Nord-Pas de Calais) frankrijk

-Maart 2015: weekend Lottum

-Mei 2015: weekend Diksmuide

-Juli 2015: weekend Ardennen

-Maart 2016: weekend Luik (Belgie)

-Oktober 2016: weekend De Haan

-Oktober 2016: weekend Dochamps (Ardennen)

-Maart 2017: weekend Lahnstein Duitsland

-Maart/april: lang weekend Henegouwen, luik, Luxemburg

-februari 2018: Weekend Westenschouwen, Neeltje Jans

-April 2018:Lang weekend Wintrich Duitsland

-April 2019: Tripje Moezel

Bezochte landen

Ik heb 12 landen (5%) bezocht:

Andorra, België, Bosnië en Herzegovina, Duitsland, Frankrijk, Kroatië, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, Portugal, Slovenië, Spanje.