18 maart 2016 Mariekerke - Rahier

18 maart 2016 - Stoumont, België

Eindelijk lukt het, we kunnen nog eens vertrekken. Het is maar voor een paar daagjes maar dit moet de ultieme test worden voor ons nieuwe gezinslid Zorah. Zorah is, net als Lu Kai een border Collie, geboren in november 2015. De perfecte leeftijd dus om deze pup kennis te laten maken met onze grote hobby: weg met de mobilhome!

IMG_5099

We besluiten een tripje richting Ardennen te maken. Ons oog viel op camping “Les Salins”. Heel rustig gelegen in hartje Ardennen. Bij aankomst kunnen we niet binnen, alles is toe en er is niemand te bekennen. Geen probleem, we eten wel een boterhammetje en wachten nog even af. Na het eten is de eigenaar daar dan toch en mogen we een plaatsje uitkiezen. We gaan voor een plaats aan de Lienne. Rustig is het hier zeker wel, alleen jammer dat het dichtstbijzijnde dorp wat uit de buurt ligt. Wandelen kan je hier wel eg mooi en Lu Kai en Zorah zijn blij dat ze de poten eens uitgebreid mogen strekken.

IMG_5092 IMG_5094 IMG_5100

Als we rond een uur of 16 terug aan de camping komen willen we graag iets drinken in het campingcafé. Er zit volk binnen dus we gaan ervan uit dat het wel open is. We worden echter op een vriendelijke manier buiten gewerkt: het café gaat pas m 18uur open voor ons. Goed, dat weten we dan ook weer. Toch maar vertrekken morgenvroeg, we vinden wel een plaats waar we wel welkom zijn!

Camping Les Salins, La Lienne 49, Rahier

€8: nacht, Hond €2,50