29 oktober 2016: Mariekerke - Dochamps

29 oktober 2016 - Mariekerke, België

We worden nog steeds verwend met zacht en zonnig weer dus profiteren! We trekken naar de Ardennen, meer bepaald naar Dochamps. De veelbelovende commentaren liegen er niet om. Het is hier een prachtige omgeving, super vriendelijke ontvangst, prachtige camperplaatsen en zo rustig. We krijgen bovendien helemaal gratis een wandelboekje mee.

IMG_6838

Vlug wat eten en dan de wandelschoenen aantrekken. Wat is het hier mooi. We krijgen onderweg een paar kuitenbijtertjes maar de uitzichten die we daarna te zien krijgen waren dit meer dan waard!

IMG_6839 IMG_6841 IMG_6842 IMG_6845 IMG_6846 IMG_6848 IMG_6849 IMG_6851 IMG_6852

Terug bij de camping genieten we nog even na bij een koel drankje in het campingcafé/restaurant. Moe maar meer dan voldaan vallen we even later voor de tv in slaap. Hop in de beddenbak dan maar!

Panorama camping Petite Suisse, Al Bounire 27, 6960 Dochamps, België

Prachtige camping met speciale camperplaatsen, mooie omgeving, veel wandelmogelijkheden. €23/nacht, alles + twee honden inbegrepen

Dagtrip: 198 km

1. EMILE DAENEN:
    4 november 2016
    Weeral genoten van jullie reisverslagen, waarvoor dank. Ik hoop dat jullie nog dikwijls mogen genieten van jullie mobilhome......dan kan ik blijven genieten van de fijne reisverslagen en de mooie foto's.

Groetjes.

Emile
  2. The Borderliner:
    5 november 2016
    Thx Emile,
    We zijn zeker van plan om nog heel lang te genieten van onze mobilhome! Er volgen dus beslist nog een boel reisverslagen!