20 april 2019 Bornem-Trittenheim

20 april 2019 - Trittenheim, Duitsland

Het lukt ons eindelijk eens om mooi op tijd te vertrekken en de zon werkt vrolijk mee. Met dit mooie warme weer rijden we richting Moezel, alweer even geleden dat we daar geweest zijn. Rond de middag komen we ter plaatse en merken we dat alle camperplaatsen overvol staan. Dat zal dus zoeken worden. We rijden verschillende camperplaatsen voorbij waar geen centimeter plaats meer is. Uiteindelijk komen we aan in Trittenheim. Deze CP staat ook vol maar de naastgelegen weide werd kortgeschoren waardoor er toch nog een 20-tal extra campers kunnen staan. Wij vullen één van de laatste plaatsjes op en staan vlak tegen de Moezel. Al snel staan tafel en stoelen buiten en genieten we van de hete zon. Snel wat eten en dan het dorpje maar eens gaan verkennen. Mooie plaats maar heel veel valt er niet echt te beleven. Gelukkig vinden we toch een café waar we ook een biertje kunnen krijgen want wijn kan nu onze dorst niet lessen.

20 april

Terug aan de CP staat alles bomvol, we hadden geen uurtje later moeten toekomen!

Nog wat genieten van het mooie uitzicht op de hoge wijnvelden, beetje eten en onze eerste dag zit er alweer op!

CP Trittenheim, Reisemobilplatz Trittenheim: Mosel-promenade, 54349 Trittenheim, Rheinland-Pfalz / Duitsland. Mooie verzorgde CP op 100 meter van het dorpje en vlak tegen de Moezel. € 6.50/nacht, water €0,50/100 l, ch.toil., lozen, elektr. €3/24u

Dagtrip: 333 km