29/30 maart'14: Bornem Oberwesel

29 maart 2014 - Oberwesel, Duitsland

Vandaag wordt eerst de schotelantenne op het dak geplaatst. Daarna hopen we toch nog te kunnen vertrekken richting Duitsland. Na het laden wordt het al vlug 18u maar goed, zo ver hoeven we niet te rijden dus we vertrekken alsnog. Lu Kai, onze Border Collie is trouwens toch niet meer van plan om de Mobilhome nog te verlaten.

Natuurlijk komen we te laat aan om nog in te checken op een camping. Geen probleem, we brengen de nacht door langs de autoweg en rijden de volgende ochtend door tot Oberwesel. We stallen onze BorderLiner op camping Schönburg-blick. Mooie camping waar we gebruik kunnen maken van onze ACSI-voordeelkaart. Het genieten kan beginnen, het zonnetje straalt, We hebben een prachtig uitzicht en als we uitstappen zitten we zowat met onze voeten in de Rijn.

We genieten…heerlijk wandelen, mooie natuur, de warme zon… en ‘s avonds kruipen we moe maar voldaan in ons bedje. Morgenvroeg liggen er verse broodjes op ons te wachten dankzij de broodjesservice van deze camping.

Lu Kai maakt weer veel hondenvriendjes en geniet van het zwemmen in de Rijn.

Heerlijk zwemmen in de Rijn!