30 juni 2017: Le Crotoy – Mariekerke :-(

30 juni 2017 - Bornem, België

Alweer prachtig weer bij het opstaan. Heerlijk om zo de laatste dag van de vakantie door te mogen brengen. Maar we gaan nog niet naar huis, niet voordat we de wekelijkse vrijdagmarkt hebben meegepikt. Fijn om een beetje rond te slenteren, nog wat te drinken, nog eventjes te genieten voor we deze prachtige vakantie moeten afronden. Het is met zeer veel spijt maar we kunnen terugkijken op alweer een prachtige vakantie. We hebben ons zo geliefde Portugal weer een beetje beter leren kennen, er nog meer van gaan houden, weer andere dingen ontdekt, opnieuw tot de conclusie gekomen dat een stukje van ons hart voor altijd daar zal achterblijven. Mijmerend doen we voor de laatste keer de controle voor vertrek. Zijn alle raampjes toe, dakvensters, schotel gezakt, alle kastjes en deurtjes goed dicht……. Dan kunnen we weer. Het is stil op de terugweg. We hebben nu al heimwee. Maar we weten: Portugal, we komen zeker terug….. Obrigado e adeus!