23 juli 2015: Poupehan - Mariekerke :-(

23 juli 2015 - Bornem, België

Laatste dag van ons minitripje , Wandelen kan nog wel voor we terug naar huis keren. Gisteren naar Frahan gewandeld, vandaag gaan we de andere kant op. De rode blokjes moeten we volgen maar uit ervaring van vorige Ardennenavonturen houden we er toch rekening mee dat de bewegwijzering wel ergens spaak durft te lopen! Inderdaad dus, boven op de "berg", met een prachtig uitzicht verdwijnen ook de bordjes!

IMG_4048 IMG_4047

We zetten deze overigens prachtige wandeling op goed gevoel en (hopelijk correcte) oriëntatie verder. Het lukt aardig. Nah ja, we moeten wel de Semois doorwaden maar met dit warme weer zijn er ergere straffen. En lu Kai, die vindt dat al helemaal niet erg, leuk dat we eventjes mee het water in gaan!

IMG_4056 IMG_4058

We herhalen het nog eens, hier komen we beslist nog eens terug, helemaal ons ding!

IMG_4055 IMG_4054 IMG_4050
We geraken zonder omwegen terug aan de mobilhome, net op tijd voor het aperitiefje!
Na het eten nog even luieren in de hete zon en dan, jammer genoeg......terug naar huis!
Maar we treuren niet: nog 2 nachtjes slapen en dan zijn we ECHT weg! Heel lang en ver genoeg! Jullie lezen het hier wel!

Dagtrip: 196 km

Totaal trip: 432 km