31 mei 2017: Mariekerke – Cubnezais (FR)

31 mei 2017 - Cubnezais, Frankrijk

Eindelijk klaar met aftellen, we kunnen vertrekken. We hebben er al lang naar uitgekeken en verheugen er ons enorm op om ons geliefde Portugal terug te zien. Gisteren nog de laatste spullen ingeladen en vandaag vroeg op. Om 8 uur rijden we onze straat uit! We hebben een lange rit voor de boeg, we willen vandaag zoveel mogelijk kilometers kloppen. Het gaat vlot, geen files en een ideaal zonnig weertje. Om de twee uur even stoppen zodat zowel wij als Zorah en Lu Kai de beentjes/pootjes even kunnen strekken. De Périphérique rond Parijs is druk, heel druk maar dat hadden we niet anders verwacht. We zijn blij als we heelhuids Parijs verlaten, de rijstijl hier…. Tegen de middag eten we onze bokes op onder een stralend zonnetje om daarna de reis verder te zetten. Tegen de avond besluiten we toch nog te stoppen om te eten en om 20.30u komen we aan in Cubnezais. Prachtige camperplaats tussen de wijngaarden bij de wijnboer en helemaal gratis!

IMG_7688 IMG_7690

Zalig om na zo een lange rit te genieten van de stilte en rust in een mooie omgeving. Na een avondwandelingetje tot in het dorpje kruipen we moe ons bedje in.

IMG_7694 IMG_7696 IMG_7697 IMG_7699 IMG_7705 IMG_7706

CP Chateau Bertinerie, Rue Moulin, Cubnezais: rustige plaats bij de wijnboer, 10 pl, Max 24u, WC, Water, Lozen grijs water, elektr. €0

Dagtrip: 886 km

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade