4 juli 2018: Vale de Parra

4 juli 2018 - Vale de Parra, Portugal

Beetje bewolking maar lekker warm vanmorgen bij het opstaan. Ideaal voor een wandeling. Eerst even de langs de winkels maar daar valt niet veel te beleven. We proberen dan de andere kant uit richting zee en proberen die vandaag op een ander manier te bereiken zoals we gisteren van de Belgen te horen kregen. Het lukt inderdaad om de zee weer te bereiken aan het volgende strand.

IMG_0976 IMG_0977 IMG_0978 IMG_0979 IMG_0980 IMG_0982

Geen verbodstekens voor honden maar we zien er geen enkele lopen. We nemen het risico niet want de politie is snel gewaarschuwd. Wat verder in een cafeetje horen we dat de honden na 19u wel op het strand mogen.

Intussen is de bewolking helemaal verdwenen en staat er een stevig algarvewindje dat voor wat verkoeling zorgt. We duiken nog even in het zwembad en doen de rest van de dag gewoon helemaal NIKS!

Even door de camperplaatsboeken bladeren maar we komen tot het besluit dat we hier goed staan. Het hoogseizoen komt langzaam op gang en het zal steeds moeilijker worden om op de goed plaatsjes een plekje te vinden.