1 april 2017: Nismes – Bertrix

1 april 2017 - Bertrix, België

Markt in Nismes vandaag, we keken er al naar uit. Toch even gaan informeren of we mogen blijven staan op het marktplein waar de CP is. Volgens de info moeten de campers op zaterdag plaats ruimen voor de markt maar dat blijkt niet te kloppen. De markt zelf viel wel een beetje tegen, zo veel kraampjes stonden er nu ook weer niet en op tien minuutjes waren we rond. We zoeken even uit waar we nu heen trekken want we willen toch weer wat verder reizen. Bertrix lijkt ons wel wat!

Als we aankomen op de “camping Bertrix” worden we zeer vriendelijk ontvangen door de uitbaatster. We kiezen een plaatsje, keuze genoeg.

IMG_7197

Jammer genoeg begint het te regenen. Het kan ons niet deren, we trekken de wandelschoenen aan en trekken naar het stadje. Weinig te beleven hier en het blijft maar regenen. Terug naar de camping dan maar. Daar is jammer genoeg een feestje ter gelegenheid van het nieuwe seizoen en we kunnen niets gaan drinken in het campingcafé. We vermaken ons zonder ook wel, geen probleem! Na het avondeten nog een rondje camping, die is groot genoeg! We kruipen onder de lakens en bidden dat het morgen toch wat beter weer zal zijn!

Camping Bertrix: Route de Mortehan, Bertrix. Mooie aangename camping, zeer rustig, zwembad, sauna, speeltuin, winkel, restaurant, broodjesservice…. Heel veel wandelingen, routebeschrijvingen te verkrijgen aan de receptie. Acsi €17 + toeristenbelasting €2,50+ €4 voor de tweede hond = €23,50

Dagtrip: 78 km

Totaal trip: 243 km