31 maart 2017: Nismes

31 maart 2017 - Nismes, België

Heerlijk geslapen, geen last van de klokken zoals op veel campersites gemeld werd.

Na het ontbijt gaan we het park “Les Jardins d'O” bezoeken. Prachtig park is het hier en een paradijsje voor klein en groot. Waterspeeltuin, bootjes, ganzen, kasteel... mooi om te wandelen, plezier verzekerd! Alleen jammer dat het morgen bij de start van de paasvakantie pas in werking gezet zal worden! ;-(

IMG_7172 IMG_7173 IMG_7174 IMG_7175 IMG_7176 IMG_7177 IMG_7178 IMG_7179

Na de middag kiezen we een nieuwe wandeling uit op het informatiebord. Alweer een trip met een paar stevige beklimmingen maar opnieuw prachtig. Lu Kai en Zorah genieten en wij dus ook!

IMG_7185 IMG_7181 IMG_7182 IMG_7183 IMG_7184  IMG_7187 IMG_7188 IMG_7189 IMG_7192 IMG_7193 IMG_7194 IMG_7195

Terug in Nismes verdienen we echt wel een drankje en we settelen ons op het terras van” Le Barrage”. De honden krijgen hier overmatig bekijks van de plaatselijke bevolking.  Stoere in houthakkershemden gehulde mannen veranderen plots in donzige peperkoekenharten beertjes als ze de honden zien. Lu Kai en Zorah worden overladen met zoentjes, knuffels, hondensnoepjes en vooral veel aandacht. Een rosse border met blauwe ogen hebben ze hier nog nooit gezien!

We koken vanavond zelf en kruipen een paar uur later weer zeer tevreden ons bedje in!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade