29 juni 2016: Spitzingsee – Bacharach

29 juni 2016 - Bacharach, Duitsland

Het is moeilijk om afscheid te nemen van deze prachtige omgeving maar met de belofte aan onszelf dat we hier ooit nog wel eens terug komen trekken we verder. Een lange rit voor de boeg vandaag want we willen toch wel een eindje opschieten. Een dikke 500 km verder zoeken we een plaatsje aan de Rijn. We zien onderweg veel campings die toch nog de gevolgen dragen van de wateroverlast van de voorbije weken. Wij hebben er gelukkig geen last meer van, de zon doet aardig haar best om door de wolken te breken! In Bacharach vinden we een CP voor de nacht. CP aan camping “sonnenstrand” maar van het strand blijft momenteel niets over, het hele strand staat onder water!

’s Avonds nog een wandelingetje langs de Rijn tot in het dorp maar hier valt weinig te beleven. Morgen maar wat beters uitzoeken….

CP Sonnenstrand in Bacharach: Strandbadweg 9, 55422 Bacharach, Duitsland. Geen supervriendelijke ontvangst, €9, elektr. €2,50, douche te betalen, strand te betalen, alle voorzieningen