11 juni 2016: Betina

11 juni 2016 - Murter, Kroatië

Alweer beginnen we de dag onder een stralende blauwe hemel. De ochtend brengen we heel lui door op ons terras. Na het middageten gaan we toch nog eens naar Murter, op ’t gemakske deze keer. Wat slenteren door dit aangename stadje, terrasje doen, winkeltjes kijken.

IMG_5966 IMG_5967 IMG_5970 IMG_5972 IMG_5974 IMG_5976 IMG_5978 IMG_5985 IMG_5986 IMG_5989 IMG_5991 IMG_5995

Beetje jammer dat de ze zo vervelend zijn geworden zijn in de winkeltjes, we durven haast naar niks meer te kijken want we worden telkens lastig gevallen door zeer opdringerige verkopers. We slenteren terug naar Betina stad en van daaruit de mooie wandeling tot aan de camping.

IMG_5996 IMG_5998 IMG_6001 IMG_6002

Het wordt nog een zalige zwoele avond. Nog even opzoeken waar we morgen heen willen want we gaan weer verder.

1. Peggy:
    14 juni 2016
    Hallo trekkertjes
    Mooi reisje zijn jullie aan het maken en heel herkenbaar voor ons. Zien de hondjes niet teveel af van de warmte? Gelukkig hangen er toch ook wat wolken, zo te zien. Nog super veel plezier samen. Dikke kus vanop de trein van Antwerpen naar Oostende XXX
  2. The Borderliner:
    14 juni 2016
    Hey thuisblijvertjes,
    Neen hoor, de hondjes kunnen daar goed tegen. Het is wel warm maar heel verdraagzaam eigenlijk. Hebben al voor hetere vuren (zonnen) gestaan he! :-)
    tot vlug!