9 augustus 2015: La Seu d’Ursell – Andorra – Les Cabannes

9 augustus 2015 - Les Cabannes, Frankrijk

We willen vandaag Andorra bezoeken. Onze miss Garmin brengt ons tot aan een camperparking. Jammer genoeg zien we die net te laat en kunnen we niet meer omdraaien. We zijn verplicht om de col te volgen, met de mobilhome geen makkelijke opdracht. Bovendien zijn er vandaag blijkbaar ook hopen renners die hetzelfde plan hadden. Het worden bange, spannende momenten maar nergens kunnen we rechtsomkeer maken. Gedurende anderhalf uur stijgen we tot 2038 meter en terug naar beneden met stinkende remmen en kloppend hart! Dit willen we liever niet meer meemaken! Gelukkig kunnen we een paar dorpen verder toch even taxfree shoppen net voor we Andorra verlaten en proberen we dit avontuur op de lijst”dat hebben we toch maar overleefd” te zetten!

IMG_4291 IMG_4292 IMG_4293

Wat later rijden we terug Frankrijk binnen, Het regent opnieuw een beetje als we in Les Cabannes aankomen. Nog even naar het dorpje, pizza halen, na alle emoties en angsten hebben we dat wel verdiend!

IMG_4294

CP Les Cabannes aan de rand van het dorp. €4, lozen vuil water en ch.toil., WC, Water €2

Dagtrip: 125 km

Totaal trip: 2510 km