10 augustus 2015: Les Cabannes – Millas

10 augustus 2015 - Millas, Frankrijk

Het is even aanschuiven om de service te doen maar dan kunnen we weer verder. We stellen miss garmin in op Millas en vol vertrouwen volgen we haar instructies. Voor we het weten zitten we in Unac weer op een col, de paniek na ons avontuur van gisteren breekt ons al uit. De baantjes zijn zowaar nog smaller, de afgronden nog dieper. Bedankt miss Garmin!!! Deze col kunnen we gelukkiger heel wat rustiger nemen dan die van gisteren en we genieten zowaar van de prachtige uitzichten. Wondermooi is het hier! We kunnen zelfs onderweg even stoppen voor wat foto’s. Eventjes genieten tussen alle spannende momenten.

IMG_4299 IMG_4300 IMG_4301 IMG_4302 IMG_4305 IMG_4308 IMG_2529

We komen weer heelhuids beneden, wij zijn overlevers! Vandaag hebben we een adresje in France Passion uitgezocht. Het boek belooft ons een plaatsje bij één van de mooiste olijfgaarden. Het blijkt te kloppen. We Worden meteen uitgenodigd voor een rondleiding in de molen en leren weer heel wat bij over het verwerken van de olijven.

IMG_4310 IMG_4309 IMG_4311 IMG_4313 IMG_4315 IMG_4316 IMG_4317 IMG_4318 IMG_4320 IMG_4324

De avond ronden we af met BBQ, uiteraard!

IMG_4322

Tot slot worden we nog verwend met een prachtig schouwspel van vallende sterren. We doen een paar wensen. Eéntje kan ik wel verklappen: Geen cols meer met de mobilhome!

CP France Passion: Moulin Saint Pierre. €0, zeer rustig en prachtige omgeving

Dagtrip: 140 km

Totaal trip: 2650 km

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade