18 augustus 2015: L’Isle sur la Sorgue – Visan

18 augustus 2015 - Visan, Frankrijk

We trekken weer verder. Vandaag is er markt in Vaison-la-Romaine en dat is op de weg naar onze volgende bestemming. Daar is een hele grote markt en vinden we beslist de door dochter bestelde olijfolie. Met heel veel geluk kunnen we de BorderLiner parkeren vlak bij de overvolle CP van Vaison –La- Romaine. Het is eigenlijk weer veel te heet om rond te lopen maar tussen de vele vele kraampjes lukt dat net. We vinden wat we zochten en maken ons uit de voeten, veel te druk hier. Hop naar Visan, daar is een CP bij een wijnboer en volgens de CP-boeken zou dat een mooie locatie zijn. We worden meer dan hartelijk welkom geheten door de wijnboer en krijgen meteen ook een uitnodiging voor een wijndegustatie later op de dag. . Deze plaats is wondermooi, we kiezen een plaatsje uit met uitzicht over de wijngaarden.

IMG_4526 IMG_4527 IMG_4528

Dit is puur genieten en nog helemaal gratis ook. De wijndegustatie viel ook erg mee en we doen een voorraadje wijn mee. Dat wordt nog nagenieten als we weer thuis zijn!

IMG_4530 IMG_4532 IMG_4534 IMG_4535 IMG_4540 IMG_4543 IMG_4537 IMG_4541 IMG_4544 IMG_2578 IMG_2581 IMG_2583 IMG_2586 IMG_2589 IMG_2590

CP Visan Domaine Des lauribert: €0, water, lozen, chem. Toil incl. Elektr €3/nacht

Dagtrip : 81 km

Totaal trip : 3156 km