26 juli 2015: Nancy – Vallon Pont d’ Arc

26 juli 2015 - Bornem, België

Na het ontbijt vertrekken we meteen, we willen graag nog wat kilometers doen en toch op een behoorlijk uur aankomen op onze volgende bestemming. We krijgen steeds meer zon en halfweg kunnen we de lange broek voor een korter exemplaar inruilen. In de late namiddag kijken we uit naar een camperplaats. Vallon Pont d’ Arc (Ardeche) Voldoet ruimschoots aan onze verwachtingen. Een prachtige streek, heerlijk weertje, supermooie wandelingen en voor Lu Kai is er ook water voor haar zo geliefde “zwemmeke”. Vallon Pont d’ Arc blijkt ook nog eens een supergezellig stadje te zijn, heerlijk om in rond te dolen. Beetje toeristisch misschien maar op een gezellige manier. Het blijft de hele avond terrasjesweer en daar profiteren we ruimschoots van! Het krioelt er van de Vlamingen zodat we ons vaak ergens ten Vlaamsche velden voelen. Tevreden kruipen we ons nestje in, morgen blijven we nog een dagje hier!

CP Vallon Pont d’ Arc

€6/dag, water met munten te verkrijgen in het toeristisch bureau, Elektriciteit. Tegen betaling

Gratis busje naar de Pont d’ arc en andere omliggende dorpen.