10 juni 2016: Betina

10 juni 2016 - Murter, Kroatië

We hebben het helemaal droog gehouden vannacht. Al bij het ochtendgloren doet de zon haar best om door te breken. Een uurtje later is dat perfect gelukt! We zijn er aan ontsnapt, aan die beloofde regen en onweersbuien!

Vandaag zetten we de zoektocht verder naar een grondzeil. We rijden de mobilhome van de blokken en rijden naar Tisno. Daar vinden we wat we zoeken: een zeil van 6 op 7 meter! Dat wordt een geweldig terras!

IMG_5953

Na de middag gaan we opnieuw naar Tisno, deze keer te voet. Sinds de laatste keer dat we hier waren, 3 jaar geleden zijn er toch wat veranderingen aan de gang. De hele promenade van Jezera tot Tisno wordt flink onder handen genomen. Wij zullen het afgewerkte resultaat niet meer zien deze vakantie maar mooi zal het beslist wel worden!

IMG_5955 IMG_5957 IMG_5958 IMG_5959 IMG_5961

In Tisno zelf zijn ze nog niet echt klaar voor de toeristen, veel winkeltjes zijn nog gesloten. Voor ons niet erg, als we maar een terrasje vinden en die zijn gelukkig wel al allemaal open. Zelfs de honden krijgen een grote kom water!

De avond ronden we af op het campingrestaurant waar we een overdreven grote portie mixed grill voorgeschoteld krijgen. Nog een uurtje op ons grote blauwe terras en het is alweer bedtijd. Alweer een dag voorbij….