26 maart 2016: Gravelines – Boulogne-sur-Mer – Berck-sur-mer

26 maart 2016 - Berck-Plage, Frankrijk

Van Gravelines rijden we verder naar Boulogne-sur-Mer. Daar is een supermooie camperplaats op de klif. We vinden er een plaatsje maar het is er deze tijd van het jaar toch al behoorlijk druk. Ideaal om van hieruit een wandeling te maken naar Boulogne sur mer.  De honden kunnen hier gelukkig nog los op het strand en hebben de tijd van hun leven!

IMG_5204 IMG_5205 IMG_5207 IMG_5209 IMG_5210 IMG_5212 IMG_5214 IMG_5224 IMG_5225

Terug aan de camper is er te veel wind. We besluiten om een wat meer beschermde plaats op te zoeken en rijden verder naar Berck-sur-mer. Eerst rijden we naar de CP aan de duinen. We willen er toch niet blijven. E10 vinden we wat duur voor een nachtje, water en service moet ook nog betaald worden. Wat verder is een camping voor €7, alles op en aan. Daar parkeren we op de CP voor camping Mireille. De CP is al een tijdje niet meer onderhouden en daardoor mogen we er gratis staan. We zijn niet de enigen die dat niet erg vinden. We lopen nog tot aan het dorp, toch iets verder dan we dachten. Maar geen probleem, het is hier best aangenaam!

-CP Boulogne-sur-Mer: Bd Ste Beuve, 62200 Boulogne sur Mer €5,25, Lozen afvalwater: € 3,00 Lozen cassettetoilet: Gratis Water: € 3,00

- Camping met CP Mireille: Chemin de la Rampée, Berck sur Mer €7

Dagtrip: 141 km