30 maart 2016: Le Crotoy – Middelkerke

30 maart 2016 - Middelkerke, België

Vandaag terug een stukje dichter naar huis. We horen wel eens wat van “De Zwerver” in Middelkerke. Veel keuze op gebied van camperplaatsen is er jammer genoeg niet aan onze Belgische kust dus deze uitzondering willen we wel eens uittesten! Als we aankomen is er nog meer dan genoeg plaats. Het is ook duur en alle extra service is nog eens bij te betalen. Neen, het is niet ons ding. We staan een eind van de kust af en hier in de buurt valt niks te beleven. De CP zelf is prima verzorgd, heel netjes maar daarmee is ook alles gezegd! Wij vonden het ongezellig en sfeerloos! Zo jammer dat je tot Frankrijk of Duitsland moet rijden om een leuke camperplaats te vinden. We voelen ons niet welkom in Belgie.

Maar goed, we willen onze laatste dag toch een beetje leuk afronden en gaan dan maar weer op stap.

CP De Zwerver: Brugse Steenweg 29, 8620 Nieuwpoort Mooie verzorgde CP, €10/12 uur +€0,50 per volgen half uur. Douche, toilet, wasmachine met aan te kopen en op te laden sleutel. (16 €  borg en 4 € minimaal verbruik) Vuil water, ch.toil., water, elektr. Incl.

Dagtrip: 194 km

Totaal trip: 923 km