5 augustus 2015: Torrodembarra – L’Ametlla de Mar

5 augustus 2015 - L'Ametlla de Mar, Spanje

Op de camping in Torrodembarra valt niks te beleven, het is er druk, veel lawaai en in de buurt valt ook niet te wandelen. We vertrekken dan ook zo vroeg mogelijk naar een andere, hopelijk betere bestemming. Het is heet, zeer heet als we in L’ Ametlla de Mar aankomen. We mogen een plaatsje uit gaan kiezen op deze grote camping, vlak aan zee. We zijn blij als we dat eindelijk gevonden hebben want de hitte is bijna ondraaglijk! De frisse, welverdiende pint is niet zo fris meer, zelfs de ijskast kan de warmte niet echt aan. Echt een dagje om niets te doen en dat doen we dan ook. Tegen de avond toch maar even tot aan de zee, Lu Kai mag hier niet op het strand maar er zou wat verderop wel een hondenstrand moeten zijn. Morgen zoeken we dat op. Straks nog even naar de campingbar, daar valt elke avond van alles te beleven!

Camping Ametlla: €25/dag + €2,5 hond, alles incl.

Zeer mooie camping, zeer verzorgt. Stad te ver, hondenstrand ong. 45 min lopen.