22 juli 2015: Hogne - Poupehan

22 juli 2015 - Poupehan, België

We hebben gisteren al even door onze campergids gebladerd en tot het besluit genomen om naar Poupehan door te rijden. De CP daar ligt vlak tegen de Semois en er zijn veel wandelmogelijkheden. Na het ontbijt vertrekken we. In Poupehanaangekomen gaan we eerst op zoek naar het plaatselijke winkeltje maar daar was bar weinig van te vinden. Nog even doorrijden naar het volgende dorpje voor de broodnodige boodschappen. Terug op de CP kunnen we het allerbeste plaatsje bemachtigen, tegen de Semois en als laatste van de rij hebben we een heel groot grasveld voor ons alleen! De andere plaatsen zijn vrij smal maar het blijft natuurlijk ook een CP!

IMG_4027

Het is heerlijk warm als we onze eerste wandeling beginnen. Lu Kai kan haar hartje niet op, achter elke draai springt ze in het water. Zalig is het hier, weer zo een plaatsje waar je zeker nog eens terug wilt komen.

IMG_4032 IMG_4039
Avonds overwint de luiheid en besluiten we een frietje te prikken bij het plaatselijke frietkot. Dat viel dus wel dik tegen, de frietjes waren volgens mij al een keer of 10 gebakken! luiheid wordt altijd bestraft he!

We kruipen op tijd in ons nestje!

CP Poupehan: €0  lozen water/ch toil. gratis, elektr.: aan het servicepunt tegen betaling

Dagtrip: 93 km

Totaal trip: 236 km