21 juli 2015: Mariekerke - Hogne

21 juli 2015 - Bornem, België

We hadden gisteren al willen vertrekken maar een gasluchtje hield ons wijselijk tegen. Al snel ontdekten we en lek aan de gasontspanner en die moest dus vervangen worden; Geen makkelijke opdracht op een brugdag! Na een hele dag zoeken en telefoneren, vriendelijke en minder vriendelijke antwoorden vonden we er ééntje bij DC motorhomes in Drongen en konden we vandaag met een dagje vertraging vertrekken. 't is maar voor even, bij wijze van acclimatisering voor onze grote reis die we zaterdag hopen aan te vangen. Het is goed weer dus de Ardennen zijn ideaal voor dit soort dingen! Hogne leek wel iets! (CP achter camping "Le Relais)

IMG_4024

Jammer genoeg blijkt er erg weinig te beleven in deze buurt. We wagen ons toch aan een (tegenvallend) wandelingetje. Gelukkig blijken onze buren wel mee te vallen en we maken er gewoon het beste van. Een blik op et sanitair van de camping die we gratis mogen gebruiken leert ons dat we voor een wasbeurt beter in onze eigen mobilhome kunnen blijven.

Gelukkig is het heerlijk warm en dus sluiten we onze dag af met een zwempartijtje voor Lu Kai in het aanpalende meertje en natuurlijk BBQ om af te ronden!

IMG_4026

Morgen gaan we gewoon verder!

CP aan camping "Le Relais" in Hogne

€10/nacht, water, Ch. tol. lozen gratis, elektr. met euro's