15 juni 2018: St-Dye-sur-Loire (F) – Palencia (E)

15 juni 2018 - Palencia, Spanje

IMG_0475  IMG_0474                Een grijze ochtend maar een paar druppeltjes regen houden ons niet tegen om een echte Franse baguette en natuurlijk een paar croissants te gaan halen voor het ontbijt.

IMG_0476 IMG_0477 IMG_0478 IMG_0480

Daarna met frisse moed weer verder. We krijgen grijze lucht en regen dus rijden we gewoon verder naar de zon. Het gaat verder allemaal zeer vlot, geen file meer onderweg. ’s Avonds een nachtplaatsje zoeken geeft wat meer problemen. We stoppen op de CP van Astudillo. Al bij de aankomst gaf het ons beiden geen goed gevoel. Op het plaatselijke sportveld vlakbij merken we wat later dat jongeren daar een feestje willen houden. Er staan tientallen tenten en dit beloofd geen rustige nacht te worden. We besluiten om hier niet te blijven staan en rijden nog een stukje verder naar Palencia. Aan de rand van deze grote stad is ook een CP en hier staan we beter. Voldoende andere campers en vlak naast het park. Heerlijk rustig ondanks de locatie! We brengen de nacht door zonder overlast!

20180616_091122

CP Palencia, parque Isla Dos Aguas: plaats aan de rand van de stad, 23 pl, Lozen, ch. Toil., water, €0

Dagtip: 996 km

Totaal trip: 1592 km