1 juni 2019: Ste Maure-de-Touraine – Carrion de los Condes (E)

1 juni 2019 - Carrión de los Condes, Spanje

Heerlijk geslapen! Rustig ontbijtje en hop, daar gaan we weer!

Rond Bordeaux toch wat fileleed. De Fransen trekken vandaag met dit mooie weer natuurlijk ook Massaal naar de kust. We verliezen wat tijd maar het is middag en dus parkeren we op een parking voor een boterhammetje. Een half uurtje later zijn de fileproblemen zo goed als opgelost. We rijden een flink stuk door vandaag.

Tegen de avond houden we halt in Carrion de los Condes (E) De CP stelt niet zoveel voor maar heeft alles wat we nodig hebben op doorreis.

20190601_203938

Na het avondeten lopen we het nabijgelegen brugje over en verkennen we het dorpje.

IMG_2063IMG_2064IMG_2065

Er heerst een gezellige drukte zoals alleen echt Spanjaarden die kunnen maken. We genieten er graag even van mee op het pleintje op een terrasje! Het is even een aangename ontspannen afwisseling tussen de vele kilometers door.

IMG_2067IMG_2068IMG_2069IMG_2070

Terug aan de mobilhome zien we dat het al 23u en kruipen we snel ons bedje in waar we binnen 3 tellen in dromenland vertoeven.

CP Carrion de los Condes: Kleine CP aan de rand van een stadje met gezellige pleintjes en terrasjes. Water, lozen, ch. toil. €0

Dagtrip: 880 km

Totaal trip: 1557 km