31 mei 2019: Bornem – Ste Maure-de- Touraine (FR)

31 mei 2019 - Sainte-Maure-de-Touraine, Frankrijk

De mobilhome staat sinds gisteren geladen en vertrekkensklaar. Wij zijn er dus helemaal klaar voor en rond 9 uur verlaten we Bornem op weg naar Portugal. Dit jaar willen we het noorden van Portugal verkennen maar zoals gewoonlijk zien we wel waar we uitkomen. Ondanks het verlengde hemelvaartsweekend is het toch vrij rustig op de baan. Het zonnetje laat ons alvast wennen aan de warmte die we tegemoet rijden.

20190531_093639

Rond Parijs, op de Périphérique is het onverwachts toch vrij rustig en kunnen we vlot de verkeersstroom volgen. We houden netjes om de twee uren een tussenstop en zo komen we tegen de avond aan in Ste Maure-de-Touraine. We vinden hier een zalig camperplaatsje, landelijk gelegen en onder een stralende warme zon. Tafeltje en stoeltjes buiten voor het avondeten en nog even rustig ontspannen na de eerste tocht.

20190531_200135

Op tijd naar bed want morgen hebben we weer behoorlijk wat kilometertjes voor de boeg.

CP aire du bois Choudron: €4/nacht, water €2, Ch. toil. €3, Stroom €2/24u, douche €2, Wasmachine/droger €4/€3, wifi gratis

Dagtrip: 677 km