24 mei 2015, Mariekerke-Kortemark-Diksmuide

24 mei 2015 - Diksmuide, België

Voor het tweede weekend op rij rekken we naar Kortemark waar ik mee doe mee aan de kunstroute.

Affiche website      Banner  IMG_3711 IMG_3708

We willen niet opnieuw uren in de file staan en besluiten om voor de laatste twee dagen in de buurt een camperplaatsje op te zoeken. Kortemark heeft er zelf ééntje aan het sportcentrum maar voor ons geen blijvertje voor de nacht. Het is er niet rustig en de plaatsen zijn zo scheef als een krab.

Thuis al even gegoogeld en in Diksmuide zou camperplaats "'t nesthof" wel een voltreffer moeten zijn. Alleen is er twijfel of die nog open is... We besluiten het erop te wagen en ja hoor, in de verte zien we al een boel campers staan. Het is open!

We komen aan bij Pol en Nancy die ons supervriendelijk ontvangen. Ondanks het late uur kunnen we zelfs nog broodjes bestellen voor de volgende ochtend.

De wok wordt op het vuur gezet en we ronden de avond af met een wandelingetje in de omringende velden.