7 maart'15: Bornem-Lottum

7 maart 2015 - Lottum, Nederland

Het was een veel te lange winter maar bij de allereerste gemeende zonnestralen zijn we toch niet meer te houden. De deuren van de Borderliner gaan weer open. Het is maar voor een weekendje maar genieten zullen we!

Via kennissen kregen we de tip om camperplaats IndeVerte eens uit te proberen. Helemaal afgelegen, rustige, mooi wandelbuurt en als het niet te druk is mogen de honden ook gewoon los. Heel belangrijk want we hebben afgesproken met nog 2 koppels mèt borders.

We kunnen deze keer redelijk op tijd vertrekken richting Lottum. Het verkeer valt mee en zo komen we tegen de middag al toe op deze mooie locatie.

IMG_3378

De honden en hun baasjes maken kennis met elkaar en na een snelle boterham staan de borders al klaar voor de wandeling. Het is zo fijn om de honden te zien genieten, rennen, spelen met elkaar. We krijgen er zowaar dorst van! Gelukkig is daar deHouthuizermolen waar we na een rondleiding ook nog de kelen kunnen smeren.

IMG_3418   IMG_3390

Terug op de camperplaats hebben de honden de tijd van hun leven met elkaar. Wij kruipen achter de kookpotten!
Eten, nog een babbeltje-met-drankje met de bordervrienden om dan moe maar meer dan voldaan de avond in schoonheid af te ronden.

IMG_3445

Camperplaats IndeVerte: Horsterdijk 97, NL5973PM Lottum
Zeer mooie rustige camperplaats
€12 water, elek., wifi inbegrepen
Ch.toil., Lozen, douche, wasmachine…

Dagtrip: 178 km