3 maart 2017: Lahnstein

3 maart 2017 - Lahnstein, Duitsland

Heerlijk geslapen, wakker geworden onder een strak blauwe hemel. Beetje wind maar aardig temperatuurtje voor de tijd van ’t jaar.

IMG_6970 IMG_6971 IMG_6973

Even naar de bakker in ’t dorp. Mevrouw de bakker raadt mij haar lievelingsbrood aan, versgebakken en nog warm! En inderdaad, het smaakt heerlijk! Na het ontbijt gaan we de brug over en verkennen we de andere kant van de Lahn. Daar wandelen we een mooi stuk langs de Rijn. Voor we het weten is het tijd voor de middaghap! Wat later staan we al klaar voor de volgende wandeling. We vertrekken richting Koblenz. De jeugd is nog wel even onderweg dus we hebben nog wat tijd…..denken we. Als we net de voorstad van Koblenz binnen wandelen krijgen we bericht dat ze maar 30 km meer te gaan hebben. We haasten ons terug! Badend in het zweet komen we terug aan de CP. Ze zijn er al helemaal klaar voor, geïnstalleerd en al! We laten ze dan maar kennis maken met onze gisteren ontdekte biergarten en laten alweer de halve liters vloeien! ’s Avonds tover ik de hen beloofde spaghetti op tafel en we maken er nog een aangename avond van.