28 juni 2017: La Sap – Le Crotoy

28 juni 2017 - Le Crotoy, Frankrijk

IMG_8809 IMG_8810 IMG_8811

Bij het opstaan is het een beetje aan het miezeren maar we moeten niet heel ver vandaag. Doel is ons zo geliefde Le Crotoy. Daar willen we nog een dag of 2 verblijven alvorens de vakantie echt af te ronden. Rond de midddag kiezen we een plaatsje uit in “de zandbak”.

20170628_133229

Le Crotoy heeft 2 camperplaatsen en dit is ons lievelingsplaatsje. De zandbak zoals velen deze plaats noemen ligt in de duinen en je zit dus bijna op het strand. Goed, het is altijd even zoeken om de mobilhome iets of wat recht te krijgen maar dat hebben we er graag voor over. Jammer genoeg ben ik zowat de hele nacht ziek geweest en het gaat nog niet echt lekker vandaag. We doen toch een poging om even naar het dorp te gaan. Van hieruit is het wel een 20-tal minuutjes lopen. Als we daar aankomen ben ik zo slap dat we snel een croissant eten in de hoop dat ik weer wat op krachten kom. Tegen dat we terug aan de mobilhome zijn zak ik zowat door mijn benen. Het zonnetje schijnt intussen heerlijk maar ik moet gaan slapen. Een uurtje of 2 later gaat het wat beter en kunnen we gelukkig toch voorzichtig nog een strandwandeling maken. Altijd heerlijk en deugddoend voor mens en hond! Nog wat eten en dan naar bedje want morgen wil ik weer helemaal fit zijn!

IMG_8813 IMG_8814 IMG_8815 IMG_8816 IMG_8817

Aire Municipale, Chemin du Marais, 80550 Le Crotoy (de zandbak) servicepunt, water €2, elektr. tegen betaling, lozen, ch.toil…. Zalige zeer rustige plaats in de duinen vlak aan het strand.

Dagtrip: 225 km

Totaal trip: 5198 km