28 maart 2016: Honfleur – Le Crotoy

28 maart 2016 - Le Crotoy, Frankrijk

Vooraleer te vertrekken gaan we in de voormiddag toch nog even tot in het stadje Honfleur. Ik geniet van de vele galerijtjes. We lopen de Côte de Grâce nog op, vanaf hier hebben we prachtig uitzicht is over de baai van de Seine en Honfleur zelf.

IMG_5272  IMG_5273 IMG_5275 DSCN1304 DSCN1306 DSCN1308 DSCN1307

Na de middag moeten we toch weer een beetje richting huis gaan rijden. Een vakantie langs deze kant van Frankrijk kan je nooit beter afsluiten dan in Le Crotoy. Vanop de Pont de Normandie werpen we nog een laatste blik op Honfleur. We komen hier graag!

Een kleine 200 km later staan we al in “de zandbak” van Le Crotoy, deze camperplaats in de duinen geniet toch altijd onze voorkeur. De andere camperplaats ligt aan de rand van het dorp en wat groter.

Uiteraard krijgen Lu Kai en Zorah hier vrij spel op het strand. Het is zo genieten om die twee bezig te zien! Onze liefde voor de zee hebben ze zeker snel overgenomen. Super ook om te zien hoe Zorah deze voor haar wat langere reis supergoed doorbrengt. Ze is helemaal klaargestoomd voor onze echte grote reis in juni!

IMG_5278 IMG_5279 IMG_5280 IMG_5283 DSCN1310 DSCN1312

De avond ronden we af met eerlijke mosseltjes in het dorp. Klein maar oh zo lekker!

CP Le Crotoy: Chemin du Marais 80550 Le Crotoy, camperplaats in de duinen, €6, water, elektr. €2

Dagtrip: 190 km

Totaal trip: 729 km

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade